METALHEAD Meeting 2015

Imagini

Informații

Data: 11 - 14 Iunie 2015

Descriere

Meeting va avea loc intre 11 si 14 iunie pe Cotroceni Open Air in spatele Afi Palace Cotroceni intr-o locatie Open Air de 22.000 de metri patrati.

Ii veti putea live in cadrul celor 4 zile de METALHEAD Meeting pe scena mare pe:

  • Satyricon,
  • Dark Funeral,
  • Amorphis,
  • Bloodbath,
  • The Sirens,
  • Primordial,
  • Cruachan,
  • Turisas,
  • Heidevolk,
  • Triptykon,
  • Lacrimas Profundere,
  • Windrose,
  • Centinex,
  • Demonical,
  • Bucovina,
  • Negura Bunget,
  • Kiss Forever si multi multi altii din totalul de 45 de trupe prezente pe cele doua scena ale festivalului.

Seara de joi ne va oferi si un show aniversar "CARGO – 30 de ani", pentru care gasiti in vanzare si bilete de doar o singura zi cu preturi de la 40 de lei.

Portile festivalului Metalhead Meeting se deschid joi pe 11 iunie la ora 15:00 iar concertele incep la ora 15:30 in aceeasi zi. Pentru zilele de vineri, sambata si duminica, portile se deschid la ora 14:00 ia concertele incep la 14:30 in fiecare zi.

Accesul se face doar din Bulevardul Vasilea Milea nr. 4, pe drumul paralel cu Afi Palace Cotroceni, pe langa intrarea in parcarea subterana, paralel cu vechea cale ferata (pe stanga vedeti "bila" de la IMAX iar pe dreapta birourile de langa Apaca - cladirile caramizii). Avansati pana in capatul drumului asfaltat 50 de metri pana la statia de transofrmare de la Enel apoi in stanga (dupa cum merge drumul pe langa AFI) veti vedea portile de acces.

Accesul in perimetrul festivalului este permis pe baza de bilet valid in schimbul caruia veti primi o bratara in functie de tipul de bilet cumparat. Biletele de o zi nu primesc bratara ci doar abonamentele. Toate biletele cumparate pe care scrie Abonament sunt valabile in toate zilele de festival (indiferent daca pe ele scrie 12-14 iunie sau 13-14 iunie. In timp, organizatorii au adaugat zile extra asa ca abonamentele sunt valabile pe toata durata festivalului). Accesul in si din locatie este permis pe baza de bratara non-stop

Accesul copiilor sub 10 ani este gratuit i este permis doar daca acetia sunt insoii de unul dintre parini, posesor al unui bilet valid. De asemenea, organizatorii recomanda, pentru a inlatura orice dubii, prezentarea la intrare a unui act doveditor al varstei copilului (copie).

Zona de festival are o singura zona de acces si patru iesiri de siguranta marcate ca atare. La locatie va fi prezent un cort de prim ajutor cu medic si ambulanta.

In cadrul festivalului veti putea face:

  • Bungee Jumping,
  • Laser Tag,
  • participa la cel mai mare targ de rock din Romania powered by Niche Records & METALHEAD – The Rock Market,
  • tatuaje,
  • concursuri cu premii si multe altele.

Plata produselor din THE Rock Market se efectueaza cu cash si nu pe baza de jetoane. Va rugam solicitati si pastrati bonul fiscal ! In cadrul THE Rock Market, accesul este gratuit

De asemenea, TIMISOREANA va oferi tuturor celor prezenti un photo booth unde isi pot imortaliza prezenta la festival si primi o poza amintire dar si multe concursuri cu premii in bere si tricouri in pauzele de pe Main Stage. In zona de +18 Jack Daniel’s va va oferi multe surprize pe care va asteptam sa le descoperiti la festival

Catering:

In cadrul evenimentului se vor comercializa diverse sortimente de bauturi i mancare, vanzarea acestora facandu-se pe baza de jetoane. Un jeton va avea preul de 5 lei, atat cat va fi i preul unei beri la draft sau al unui suc. Cu un jeton veti putea cumpara doua ape plate (pret apa plata 0.5L = 2.5 lei).

De asemenea, intre orele 15 si 18:00 in fiecar zi, organizatorii v-au pregatit si un Happy Hour unde cu 2 jetoane (10 lei) veti putea cumpara 3 beri, oferte similare urmand sa fie prezente si pentru bauturile spirtoase.

Pe langa sucuri, apa, bere, whiskey, Monster Energy si votca, mai puteti gasi in vanzare si cafea, ceai, long drinkuri, tequila, lichior si multe multe altele.

Organizatorii pun la dispozitie si un food court amenajat ca atare cu un spatiu generos de 1000 de persoane, unde veti gasi la vanzare: hotdog, burgeri, nachos, popcorn sandwichuri, salate diverse, mancare vegana si vegetariana, mici si multe altele.

De asemenea va invitam si in zona + 18 ani unde accesul este restrictionat majorilor unde Jack Daniel’s v-a pregatit diverse surprize si oferte bonus printre care fussboll, un Harley, un salon de tatuaje si multe altele.

CAMPING:

Zona de camping are spatiu pentru un numar de aproximativ 300 de corturi. Accesul se face incepand cu joi, 11 iunie, la ora 15:00 cu rugamintea de a fi eliberat pana luni, 15 iunie, ora 12:00. Campingul este adiacent zonei de festival. Camperii pot parasi campingul si zona de festival oricand doresc pe baza bratarii primita la festival.

Accesul in camping este permis celor care detin un abonament de patru zile. Camperii sunt rugati sa lase suficient loc intre corturi pentru a se circula usor. Campingul este dotat cu dusuri de campanie. Avand in vedere ca vor fi peste 25 de grade in aer, apa va fi cat de cat calda :) De asemenea, va rugam ca pe perioada noptii sa pastrati linistea. Campingul este pazit 24/24 de catre BlackHawk Security.

Nu vor fi puse la dispozitie zone pentru depozitarea obiectelor de valoare dar ne bazam pe buna educatie si bunul simt al participantilor la festival, asa ca va recomandam sa pastrati asupra voastra tot ce considerati important. Organizatorii nu raspund de bunurile camperilor lasate nesupravegheate.

Zona de festival (aflata in imediata apropiere a campingului) contine un food court generos care va fi deschis in fiecare zi incepand cu ora 15:00 totusi un bar special va fi amenzajat in cadrul festivalului care va fi deschis incepand cu ora 10:00 unde veti putea gasi apa, cafea, senvishuri, salate etc..
Accesul cu apa din exterior in zona de camping este permisa totusi va reamintim ca la Metalhead Meeting cu un jeton (5) lei puteti cumpara doua ape plate asa ca e mai ieftin ca la magazin

Este interzis accesul in camping si in zona de festival cu:

  • accesul cu arme sau obiecte periculoase
  • accesul cu alcool sau alte bauturi si alimente din exteriorul zonei de festival.
  • accesul cu materiale inflamabile, canistre pe gaz sau masini de gatit de orice fel
  • umbrele (va rugam luati pelerine de ploaie, desi nu e nevoie, se anunta vreme frumoasa si calda)
  • aparate foto profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detaabil);
  • aparate de inregistrare audio-video profesionale sau semi-profesionale.

De asemenea va rugam sa lasati animalele de companie acasa.

BILETE SI ABONAMENTE:

Biletele si abonamentele pentru festival pot fi gasite la urmatoarele preturi:

  • Abonament 4 zile - 119 lei Acces General (140 de lei in ziua concertelor, la intrare)

  • Bilet de o zi valabil vineri, sambata sau duminica – 100 de lei

  • Bilet pentru Cargo 30 de ani de joi, 11 iunie – 70 de lei Golden Circle respectiv 40 de lei Acces General (50 de lei in ziua concertelor, la intrare)

  • Supliment Meet & Greet – 200 de lei valabil doar cu un abonament deja cumparat

Va reamintim ca abonamentele de patru zile Golden Circle sunt SOLD OUT si nu vor fi suplimentate.

Biletele si abonamentele se gasesc pe iabilet.ro, eventim.ro, myticket.ro, bilete.ro si in retelele iaBilet, Eventim, Myticket si Bilete.ro - Muzica, IQ BOX, Say Shop, Perfect Tour, Vgeneration, Senia, terminalele ZebraPay, Diverta, Mag Vodafone, Orange, Germanos, Domo, Carturesti, Humanitas, Sala Palatului, oficiile Postei Romana, inMedio etc..

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?