HR Vibes Iasi

Imagini

Informații

Data: 12 Iunie 2019, 09:00 Miercuri
Locul:Iaşi, Palas - Congress Hall

Descriere

Resursa umană este printre cele mai important aspecte ce determină succesul unei organizații. Tocmai de aceea, companiile încep să-și creeze modele de business adaptate dorințelor angajatului modern. Lucrurile continuă să avanseze exponențial iar dorințele angajaților sunt și ele susceptibile la schimbări, fapt ce creează dificultăți în a ține pasul cu industria și ne îndeamnă să fim întotdeauna pregătiți să luăm decizii luând în considerare viitorul, ce poate nu este atât de îndepărtat.

Cu toate acestea, accesul la informație este cu siguranță un avantaj, iar la această ediție HR VIBES, focusul nu va fi doar pe tendințe și previziuni, dar și pe cele mai bune practici ce s-au dovedit a fi de succes până acum în eficientizarea proceselor departamentului de HR.

Cum îmbunătățim Experiența Angajaților pentru a ne asigură că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților, pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente?

Te invităm să afli la IAȘI HR VIBES, pe 12 iunie 2019, la Congress Hall, Palas Iasi alături de speakeri internaționali și naționali.

PROGRAM
09:00 – 09:30
ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR ȘI CAFEA DE BUN VENIT
09:30 – 11:45
SESIUNEA I
11:45 – 12:15
PAUZĂ DE CAFEA
12:15 – 14:30
SESIUNEA A II-A
14:30 – 15:30
MASA DE PRÂNZ

ACCES
Bilet: 383 lei +TVA. Discount de grup: 10% – 2 participanti; 15% – 3 participanti; 20% – 4+ participanti
INFO
Business Mark
www.facebook.com/BusinessMark

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?